I. Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.aquadesignstudio.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.aquadesignstudio.pl jest prowadzony przez firmę:
Massage Design Studio
ul. Jesienna 16
05-830 Urzut
Poland
3. Zakup w sklepie internetowym www.aquadesignstudio.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu www.aquadesignstudio.pl, są przetwarzane przez MDS
- Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu: Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- realizacji umowy
- jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.aquadesignstudio.pl
Opisy i zdjęcia produktów
- Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.aquadesignstudio.pl, kierowane przez MDS. do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań
- Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
- wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze.
Zamówienia
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.aquadesignstudio.pl, adres email mds@post.pl bądź telefonicznie pod numerem +48601210624 lub tel./fax +48 22 739 71 57. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
- Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
- W przypadku chęci odbioru osobistego,złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna- sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru w sklepie, po zbadaniu przez klienta przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty.
- W przypadku zamówienia przez klienta towaru prezentowanego na stronie sklepu internetowego, w wyniku przekierowania klienta na stronę sklepu internetowego za pośrednictwem stron internetowych porównujących ceny towarów, nie jest dostępna opcja odbioru osobistego przez klienta.
- Do momentu wpłacenia na rzecz MDS pełnej kwoty za zamówienie, towar pozostaje własnością MDS.
- Jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę 2 500 PLN:
- i klient zawiera umowę jako przedsiębiorca zobowiązany jest do dokonania przelewem płatności całej kwoty wskazanej w potwierdzonym jako przyjęte do realizacji zamówieniu.
- i klient nie dokonuje zakupu w ramach lub w związku z prowadzona działalnością gospodarczą zobowiązany jest do dokonania wpłaty zaliczki w wysokości stanowiącej różnicę między wartością przyjętego do realizacji zamówienia a kwotą 2 500 PLN.
Dostawa
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:Wraz z towarem wydawane są warunki sprzedaży wraz z regulaminem, dokument gwarancyjny oraz faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
Sposoby płatności
- Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób: MDS może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez MDS jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności (m.in. sprzedaż na raty).MDS. może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez konsumenta na piśmie pod rygorem nieważności. Konsument może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez MDS na piśmie pod rygorem nieważności.
- Przed wydaniem towaru Klientowi:
- Przelew na rachunek bankowy MDS
- Kartą kredytową
- W momencie odbioru towaru:
- Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu MDS
- Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
Procedura reklamacji
- Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa MDSp Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. MDS rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
- Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- Do sprzętu musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
- Do reklamowanego sprzętu prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie MDS możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony w firmie MDS i podlega naprawie gwarancyjnej.
- Pracownik serwisu ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.
- Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
Postanowienia końcowe
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.aquadesignstudio.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
- Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.